מה עדיף – בילוי זוגי בסרט או בהצגה? בסוכות… כדאי את שניהם!

שתפו

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

מה עדיף – בילוי זוגי בסרט או בהצגה? בסוכות… כדאי את שניהם!

אם אתם זוג, אם אתם אוהבים לבלות ביחד; בוודאי יצאתם לא פעם ולא פעמיים לסרט ביחד. יש זוגות שנהנים לפעמים גם מבילוי זוגי בהצגה טובה – מצחיקה או דרמתית ומעוררת מחשבה.

אז, רצינו לספר לכם – שאם אתם מגיעים אלינו למלון הבוטיק CASA במהלך חג הסוכות; דעו לכם שלא צריך להתלבט הרבה. למה? מפני שבמהלך חול המועד סוכות מתקיים בעכו השכנה (11 ק"מ ממלון הבוטיק CASA) פסטיבל התיאטרון. ובצד השני של המפרץ היפה, בעיר חיפה (26 ק"מ ממלון הבוטיק CASA) מתקיים פסטיבל סרטים. אז, אל תתלבטו יותר מידי – פנקו את עצמכם ולכו לשניהם.

פסטיבל עכו לתיאטרון אחר
זו כבר השנה הארבעים שבעכו מתקיים בכל חול המועד סוכות (והשנה בתאריכים 14 – 17 באוקטובר) פסטיבל עכו הבינלאומי לתיאטרון אחר. מה זה תיאטרון אחר? שאלה מצוינת… ואין תשובה אחת לכך. אבל, מה שכן מובטח לכם זה מבחר של הצגות מיוחדות. ואם לא חשקה נפשכם לשבת ולראות הצגה ממש, תוכלו ליהנות ממופעי הרחוב – מוזיקה ועוד. מהמון דוכני מזון קלילים וגם מסעדות מפנקות ויוקרתיות יותר. מוזיאונים שפתוחים בלילה והרבה אווירה טובה. והכול באווירה הרומנטית של סמטאות וחומות עכו העתיקה.

פסטיבל הסרטים בחיפה
בחיפה, לעומת זאת – מתקיים על ההר הניצב בצדו השני של מפרץ עכו-חיפה – תיאטרון הסרטים הבינלאומי – כבר 35 שנה. השנה הפסטיבל יתקיים בתאריכים 12 – 21 באוקטובר ויביא עמו סרטים שיוקרנו בפרומו עולמי וגם סרטים שהם כבר עטורי פרסים. סרטים ישראלים מקוריים וגם סרטים בסגנונות שונים מכל העולם כולו. חלק מהסרטים מלווים בשיחה עם שחקנים, במאים או תסריטאים של הסרטים הנצפים – מה שהופך את חוויית הצפייה בסרט למיוחדת פי כמה. גם בחיפה, כמו בעכו, מלאים הרחובות הסמוכים לבתי הקולנוע בהפנינג צבעוני לכל הגילאים – ממזון ומכירת תכשיטים וחפצי נוי ועד למופעי רחוב בשלל צבעים.

עוד במגזין

לקוחות יקרים, בשל המצב הבטחוני הבריכה במלון סגורה. יתר מתקני המלון פתוחים לשימושכם.
מייחלים לימים טובים יותר שיגיעו בהקדם

דילוג לתוכן